Algemene voorwaarden Boat Boutique

Welkom bij Boat Boutique in Zwolle. Met het aangaan van de gemaakte reservering worden deze algemene voorwaarden van kracht.

De algemene voorwaarden zijn van toepassing voor de gasten van Boat Boutique aan de Thorbeckegracht 129 in Zwolle. De definities:

  • Eigenaar: Johan en Ilona Jansen-de Rijke
  • Beheerder: Vervanger bij afwezigheid van de eigenaar
  • Hoofdgast: De persoon die bij Boat Boutique heeft gereserveerd
  • Gast: Hoofdgast en medegast van Boat Boutique
  • De boot: Boat Boutique (De Dewiati)

Algemeen

  1. De hoofdgast is 18 jaar of ouder, is verantwoordelijk voor zijn/haar medegast, heeft een vaste woon- of verblijfplaats en is in bezit van een geldig identiteitsbewijs.
  2. Boat Boutique is geschikt voor een maximale bezetting van 2 personen en ongeschikt voor kinderen en mensen in een rolstoel.
  3. Huisdieren zijn niet toegestaan op Boat Boutique.
  4. Gebruik van de boot door derden is niet toegestaan.

Aankomst en vertrek

  1. Inchecken op de dag van aankomst is tussen 14.00 en 18.00 uur.
  2. Het wordt gewaardeerd als de verwachte aankomsttijd wordt doorgegeven aan de eigenaar/beheerder.
  3. Afwijkende aankomsttijden dan hierboven genoemd zijn alleen mogelijk in overleg.
  4. Uitchecken kan tot 11.00 uur.

Huisregels en aansprakelijkheid

  1. De gasten hebben kennis genomen van de huisregels op de boot (zoals het gebruik van het toilet) en houden zich hieraan.
  2. Geluidsoverlast, vooral tussen 22.00 en 7.00 uur, dient te worden voorkomen.
  3. Schade en vermissingen worden gemeld bij de eigenaar/beheerder. Eventuele kosten worden in rekening gebracht.
  4. De eigenaar/beheerder is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, ongelukken, blessures, medische kosten of schade aan goederen van de gasten, als die zijn veroorzaakt door persoonlijke onoplettendheid of omstandigheden buiten het bereik van de eigenaar/beheerder.
  5. De eigenaar/beheerder is niet aansprakelijk voor storingen in en om de accommodatie zoals uitval van stroom, wifi, watervoorzieningen en technische installaties.
  6. De eigenaar/beheerder kan gasten, bij overtreding van de Algemene Voorwaarden en bij ongepast gedrag, met onmiddellijke ingang de toegang tot Boat Boutique ontzeggen en/of weigeren, zonder nadere mededeling en opgaaf van redenen en zonder restitutie van de verblijfskosten.
  7. De administratie van de eigenaar is bepalend bij onderling meningsverschil - tenzij de gast het tegendeel kan bewijzen.

Prijs, reservering, betaling en annulering

  1. De prijs voor een overnachting staat op boatboutique.nl. De prijs is inclusief btw, gebruik van de aanwezige faciliteiten, bed- en badlinnen, opgemaakte bedden, water, elektriciteit en eindschoonmaak.
  2. Reserveren kan telefonisch, per mail, de website of via bedandbreakfast.nl.
  3. Na reservering stuurt Boat Boutique een bevestiging met de factuur. De reservering is definitief na ontvangst van de volledige betaling.
  4. De betaling moet binnen 7 kalenderdagen na ontvangst van de bevestiging zijn voldaan.
  5. Indien de betaling niet tijdig binnen is, wordt de reserveringsaanvraag geannuleerd. De gast ontvangt hiervan per mail bericht.
  6. Bij annulering van de reservering gelden de volgende voorwaarden:
  • Bij annulering 2 weken of eerder voor de aankomstdatum; geen annuleringskosten.
  • Bij annulering van 14 dagen tot 6 dagen voor de aankomstdatum; 50% annuleringskosten.
  • Bij annulering van 5 dagen of minder voor de aankomstdatum of bij niet op komen dagen; 100% annuleringskosten.
  1. Alleen na oordeel van de eigenaar/beheerder (bijvoorbeeld in geval van een calamiteit) kan van de annuleringsvoorwaarden worden afgeweken.
  2. Om in aanmerking te komen voor eventuele restitutie, moet de annulering direct per mail of telefonisch aan de eigenaar worden doorgegeven. Na overleg zal het afgesproken bedrag binnen twee weken worden overgemaakt.
  3. Bij voortijdig vertrek vindt geen restitutie plaats.
  4. Boat Boutique kan de reserveringsovereenkomst alleen opzeggen in geval van overmacht, natuurramp, buitengewone weersomstandigheden, brand, overlijden van de eigenaren of familie, ziekenhuisopname of onaangekondigde verkoop.
  5. In één van deze gevallen zal de eigenaar of beheerder de gast zo spoedig mogelijk een alternatief aanbieden.
  6. Als er geen alternatief mogelijk is, of de gast accepteert het aangeboden alternatief niet, zal terugstorting van het volledige bedrag plaatsvinden. Eventuele andere kosten ten gevolge van de opzegging zullen niet door de eigenaar worden vergoed.

 

Klachten

  1. De eigenaar/beheerder doet haar uiterste best de gasten een onbezorgd en goed verblijf te bieden. Mocht er ondanks alle zorgen toch een klacht of probleem zijn, horen wij die dat graag tijdens het verblijf, zodat we het eventueel kunnen oplossen.
Scroll naar boven